.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
كريمي از فردا در تمرين استيل‌آذين !

علي كريمي از فردا در تمرينات تيم فوتبال استيل‌آذين شركت مي‌كند.

به دنبال مشكلات به وجودآمده بين علي كريمي و مصطفي آجرلو، عصر امروز (سه‌شنبه، دوم شهريور) نشست كميته انضباطي باشگاه استيل‌آذين تشكيل شد و دو جلسه محروميت و پرداخت 40 ميليون تومان جريمه نقدي براي علي كريمي تعيين شد.

مالك باشگاه استيل‌آذين اعلام كرد: دو جلسه محروميت و مبلغ 40 ميليون تومان جريمه علي كريمي براي رفتار نادرستش در محل تمرين تيم فوتبال استيل‌آذين است.

حسين هدايتي با اعلام اين خبر به ايسنا گفت:‌ ساعاتي پيش جلسه كميته انضباطي باشگاه در خصوص بررسي وضعيت علي كريمي تشكيل شد كه بر اساس تصميمي كه در اين كميته گرفته شد، دو جلسه محروميت و مبلغ 40 ميليون تومان جريمه نقدي براي او تعيين شد. اين دو جلسه تا الآن تمام شده و او مي‌تواند از فردا (چهارشنبه) براي آماده شدن براي بازي هفته ششم در تمرينات استيل‌آذين شركت كند.

وي گفت: كريمي از سرمايه‌هاي ملي فوتبال ماست و اين سرمايه و قهرمان را بايد حفظ و در شيشه و پشت ويترين نگهداري كرد. او نبايد اعتراضات خود را آن‌چنان بيان مي‌كرد و در مقابل، رفتار وي هم نبايد رسانه‌يي مي‌شد.

هدايتي گفت: يك بازيكن حرفه‌يي بايد رفتار حرفه‌يي داشته باشد و حرف غيرمنطقي هم نزند. در مقابل، مديريت‌ها هم بايد با صبر و حوصله‌ي بيش‌تري انجام شود و مشكلي كه در درون خانواده‌اي پيش مي‌آيد، همان‌جا حل شود. اين از درايت آجرلو بود كه علي كريمي به استيل‌آذين بازمي‌گردد و قطعا چيزي از ارزش‌هاي اين بازيكن بزرگ هم كم نمي‌كند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.05 seconds.